Cat stati la eveniment?
Stam pe toata durata evenimentului, de la pregatirile mirilor pana la ultimul moment al nuntii (tort sau
aruncatul buchetului).

In cat timp primim fotografiile?
In contract este stipulat un termen de maxim 30 de zile, dar in functie de sezon / incarcatura, fotografiile
pot fi livrate si intr-o saptamana.

Cate fotografii livrati?
Nu avem o limita maxima, aceasta depinzand de eveniment, insa ne asumam livrarea a minim 800 de
fotografii (nunti), respectiv 500 (botezuri).

Oferiti si servicii video?
Noi facem strict fotografie, insa colaboram cu un videograf in cazul in care doriti si partea de video.

In ce orase activati?
Suntem din Bucuresti, dar ne place sa venim oriunde aveti nevoie.

Ce echipament folositi?
Avem 2 aparate profesionale din gama Nikon si 4 obiective, pe care le folosim in functie de situatie.

Cat este avansul si cum se face plata?
Avansul este de 20%, iar restul sumei trebuie achitata cel tarziu in prima zi lucratoare dupa eveniment. Plata se face prin transfer bancar.

Ce stil fotografic adoptati?
Adoptam un stil fotojurnalistic, care presupune surprinderea momentelor in mod natural, cu
interactiune minima – spre deloc cu mirii / invitatii. Consideram ca acest stil surprinde cele mai naturale
momente si emotii. In cazul sedintei foto, oferim minime indicatii astfel incat sa surprindem momente
cat mai autentice.

Editati fotografiile?
Da, editam toate fotografiile, ajustand expunerea, balansul de alb, cromatica, crop etc.. In cazul
fotografiilor din album, editam de obicei suplimentar.

Aveti drona?
Da. O folosim de fiecare data daca apreciem ca locatiile permit realizarea unor fotografii deosebite, fara a avea un cost suplimentar.
Totodata, avem in vedere si conditiile meteo si legislatia privind operarea dronelor din zona.

De ce doi fotografi?
Consideram ca avem doua stiluri de fotografie care se completeaza, realizand fotografii din diferite
perspective si cu idei diferite. De asemenea, prezenta a doi fotografi este necesara atunci cand
pregatirile mirilor sau alte momente importante se realizeaza simultan si in locatii diferite.

Faceti contract / factura?
Bineinteles. Contractul este o modalitate prin care ambele parti beneficiaza de garantii privind
colaborarea si detaliile acesteia.

Ne-am hotarat sa va avem ca fotografi. Cum rezerv?
Dupa ce am verificat disponibilitatea datei evenimentului, acesta este confirmat dupa achitarea unui
avans de 20%.

De ce faceti o sesiune foto inainte de eveniment?
Este important sa ne intalnim inainte de eveniment pentru a ne cunoaste, astfel incat in ziua nuntii sa fiti
relaxati si deja familiarizati cu noi. Iar daca tot trebuie sa ne intalnim, profitam de ocazie pentru a face o
sedinta foto, unde va puteti obisnui cu stilul nostru si invata cateva mici trucuri pentru fotografii reusite.

Realizati si albume?
Da, colaboram cu producator de albume, care utilizeaza tehnologie de varf pentru printarea la calitate
maxima a fotografiilor.

Cate pachete de nunta aveti?
Avem un singur pachet de baza, la care se pot adauga servicii suplimentare. In acest fel, aveti flexibilitate
maxima in privinta alegerii optiunilor pe care le doriti.

De ce sa facem o sedinta trash the dress?
O sedinta Trash the dress este recomandata pentru ca mirii nu mai sunt supusi factorilor de stres din
ziua nuntii, nu exista presiunea timpului si putem alege orice locatie care are insemnatate pentru voi.